Onze klanten beoordelen ons met een dikke 10! Een super score, waar wij trots op zijn.
Hoe denken wij over klantvriendelijkheid?
Wij denken dat klantvriendelijk is: flexibel zijn. Schikt het u niet om de auto te halen en te brengen voor onderhoud of reparaties, wij zorgen ervoor!
Klantvriendelijkheid is ook vervangend vervoer of een leenfiets bij reparaties en onderhoud. Zo kan iedereen mobiel blijven als de auto bij ons in de werkplaats staat. Klantvriendelijk betekent ook duidelijkheid. Wij hebben voor beurten en veel voorkomende reparaties vaste prijzen. Extra reparaties overleggen wij altijd met u, zodat u weet waarop u kunt rekenen.
Wat ook onder onze vorm van klantvriendelijkheid valt is een goede uitleg van de factuur en zo nodig door het laten zien van de vervangen onderdelen, zodat u weet wat er aan de auto gedaan is. Ook het gratis vervangen van lampjes, wisserbladen, accu en op spanning zetten van banden is onze invulling van klantvriendelijkheid. Op zaterdagmorgen is onze werkplaats open voor kleine reparaties zoals lampjes vervangen, bandenwissel enz.
Eigenlijk is klantvriendelijkheid niet zo moeilijk: denken in oplossingen in plaats van problemen, duidelijkheid met een glimlach en niet te vergeten kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden!
Probeer het eens uit, u bent van harte welkom in ons bedrijf, of neem contact op!
Wilt u uw beoordeling achterlaten ? Alvast hartelijk dank!
Hoe klanten over ons denken:
‘Mensen met liefde voor uw auto! Bekwaam, hulpvaardig, denken mee, Top Service!’
‘Altijd vriendelijk en goede prijzen.’
‘Een Toyota occasion gekocht voor een vriend voor een zeer scherpe prijs. Zomaar extra garantie en een nieuwe accu erbij gekregen omdat de oude bij het ophalen van de auto niet helemaal goed meer leek.’
‘Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf, ben al 38 jaar klant bij Webbink!!
‘Klantgericht en klantvriendelijk. Nemen tijd voor je en beantwoorden alle vragen die je hebt op een rustige en goede wijze.’